=´(

på måndag åker baby bort och är borta enda till nästa torsdag... elva jävla dagar...
Det kommer bli hur jobbigt som helst... ingen bil har jag heller så jag får väl sitta hemma och glo elva dagar... hoppas iaf att de löser sig på nåt sätt så jag och Ia kan åka upp till örebro på fredag och stanna där till typ måndag morgon... då blir de inte så jätte lång tid iaf!

SKa äta snart sen ut till orlunda och titta på kaniner... sen blire väl tvn resten av kvällen... i morron ska vi till mamma och tomas och fira aaron som fyller år och på söndag ska vi fira leona så många födelsedagar de nhär helgen... och fortare än nånsin kommer de gå för att älsklingen ska åka bort =( ...

Nej nu ska jag inte tycka mer synd om mig själv... bäst att fixa ordning maten istället...

Du är mitt allt och lite till!!! älskar dig över allt annat
image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0