Helg igen då

Jaha då var det helg igen då... fan veckorna går så fort även fast man typ inte gör nånting... jobbar inte mkt, och försöker fördriva dagarna så fort som möjligt så klockan blir halv fem och min finaste kommer hem =) igår hämtade vi jossan på fritids för första gången... så ska ha henne nu till tisdag så blir läxläsning och sånt oxå, det är roligt tycker jag =) skönt att jossan med tycker att det är roligt med läxor så man slipper tjata på henne... hon läste faktiskt för mig ur sin bok som hon har läsläxa i till skolan på måndag, riktigt duktig är hon min lilla tjej =)

Gick en promenad runt hela skänninge igår typ =) matade fåglarna och spelade lite fotboll på lindbladskolan... sen kom bella hit och lekte me jossan... finaste och jag tittade på rasmuss på luffen hehe... sen blev de talang 2008...

Idag har det inte hänt allt för mkt än... baby och mattias är och tittar på crossar i fivelsta och jossan och ronja leker på jossans rum.... nu kom dom ner och ville att vi skulle baka bullar eller kladdkaka så får väl ställa upp för dom små tjejerna =)...

mamma, tomas och aaron kommer hit en sväng och fikar lite ikväll oxå... sen blir de nog bara tv resten av kvällen... vi måste städa ur bodarna ordentligt och bygga kaninbur oxå, för lilltjejan ska få en kanin som hon tjatat hon... rut eller dennis ska den heta har hon bestämt =) okej jag kanske ville att den skulle heta dennis då, men hon gick ju me på de så =) får inte min bebis heta dennis så får man väl döpa kaninen till de istället =)

Nehe kolla vad vi har för ingredienser då och sen får dom gå till konsum och handla de vi behöver =)... får  bli en kladdkaka för det är inte lika ansträngande att göra =)

Ha en fortsatt trevlig helg för det ska jag iaf ha =)

Älskar dig min finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0