Jag Älskar Dig

Har varit och jobbat precis... blev ju inte allt för lång tid men får väl vara glad för det lilla verkar det som... har iaf sökt två nya jobb nu så jag hoppas att de kan bli något av dem...

Min baby har fått en liten Nova... så glad för din skull! och så himla söt hon var... hoppas att hon kommer tycka om nallen lika mycket som du gjorde =)

Helgen var lugn, lördas låg vi på soffan hela dagen, kollade på film och myste riktigt ordentligt, så från halv åtta på morronen till ett på natten låg vi i soffan hehe underbart =) söndas blev de en riktig vårstädning, slkönt när man kan öppna och vädra oxå... hängde ut sängkläder och sånt...

Har inte hänt allt för mkt i veckan, åkte o hälsade på brorsan och jennifer en sväng i måndas... vi solade som vanligt =) sen gick vi till stan, linn var oxå med, käkade på med eller utan, och kollade lite på stan... sen åkte vi hem till jenny och hälsade på familjen, helt underbart... man blir ju hur sugen som helst själv att få en egen liten bebis när man myser me hennes =) sen åkte jag hem och de blev mat me finaste och tvn resten av kvällen... Ia och mattias och leona kom och hälsade på en sväng oxå... fick lite ved av dom me, snällt så =)

Igår var jag med Mamma och Tomas hemma hos Eivor och hälsade på... usch stackars tant... jag fick iaf en symaskin, de behöver jag, så jag ska väl försöka lägga upp mina gardiner sen... sen var vi på maxi och på willys och på ÖB en sväng, underbart en dag med mamma det var allt för längesen... sen hem och då hade finaste fått en bil av sin arbetskamrat så vi åkte ut till arne och bytte batteri och tvättade av bilen lite... sen åkte vi och åt med arne alltid lika trevligt... sen hem och duscha och upp till sängen och mysa underbart som alltid =)

ikväll blire spinning med Mia och Ewe... gött som fan!

Nehe nu måste jag ut och såga lite ved.... längtar efter sommaren så vi slipper elda...

Without you I wouldn´t Surviveimage15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0