JAG VILL INTE

Fan då är man ensam hemma nu då i 10 dagar... skit jobbigt... har det verkligen så jävla bra nu! allt är precis perfekt mellan oss nu! Som tur är ska jag och Ia åka upp till Örebro på fredag och förhoppningsvis stanna till på måndag morgon, eller så blir de söndag kväll... sen är de bara till onsdagen & då är älsklingen hemma igen... så på så sätt om jag får träffa honom i helgen lär det iaf gå undan... (Lite iaf)

Firade Leona som fyllde år i helgen med... jävla god tårta måste jag säga =)

Efter leonas kalas blev de kalas hos aaron... så blev mycket tårta och mycket onyttigt i helgen ...

Var och hämtade en liten kanin igår med, en liten Rut =) har nog aldrig sett någon sötare kanin =) så det blev att ta ur alla saker ur bodarna, hade typ ett nytt hem på tomten så mycket prylar vi har hehe... men fint som fan blev de och Rut fick en egen bur inne i boden... blev kanon =)... vi hade att göra hela dagen om man säger så... men de va ju så bra väder så de gick kanon...

ska ut och gå med Mia snart... väntar på att hon ska komma hit, skulle bara lämna in bilen på BilBrodd först... sen kommer anna hit senare ikväll ska hjälpa mig med mitt hår, ska se om de kan bli bra den här gången =) ska försöka lägga i brunt bara och behålla mitt blonda så jag slipper tappa det =)... Får se om det blir en sväng in till Motala efter promenaden... saknar jennifer och jenny så ska in och umgås med dom lite tänkte jag =) om nu bil jäveln startar oxå... Hoppas på fint väder så de blir promenad och kanske kladdkaka i värmen =)

ska till itrim ikväll oxå, är ju någon info grej som jag ska vara med på, tränar ju redan i mjölby men vad gör man inte när det är gratis liksom =)

nehe om jag skulle klä på mig lite då och göra mig ordning för promenaden... blir en sväng ut till vistena och de är ju en bit om man säger så =) men de fixar ju vi... =)

Jag älskar dig över allt annat! är så glad för att det är så bra som det är nu! inget kan bl bättre!!! jo att du kommer hem såklart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0