2 år sedan =)

Tiden går verkligen fort alltså... och jag älskar dig fortfarande lika mycket!

Idag är det en speciell dag på två sätt... Grattis!

Min sussie ringde precis och sa att hon kommer in till Skänninge idag och ska hämta lite saker och så ville hon ta en fika och snacka lite skiiit! underbart,,,  <3eftersom inte jag kan åka in dit...

Men älsklingen och Mathias försöker laga BMW:n... har vi tur slipper vi köpa en ny motor, det verkar vara något annat fel! men Mathias är inte så jätte duktig på tyska haha så det gick inte jätte bra för dom, men det var v'äldigt roligt att lyssna på dom när dom iaf försökte =)

Nu har jossan åkt till mormor med, hon kom upp i morse och sa hej då, lilla gumman, du är sååå söt =) och älsklingen bäddade om mig igen, haha jag var vaken när de höll på och grejade här i morse men de fatta nog inte de, sa flera gånger hon ligger och sover som en stock hehe... min lilla familj, det finaste jag har!

Fan måste ju till arbetsförmedlingen idag men hur ska jag göra när det är sånt här skit väder då? kan ju inte direkt dra ut cabben, annars får vi väl göra det iaf,det är ju faktiskt viktigt att åka dit... ucke ville att vi skulle komma och hälsa på honom på jobbet med, han skulle bjuda på fika... så får väl se hur det blir... Mamma kanske är ledig idag så vi kan åka med henne, men jag vet inte än... Kanske skulle ringa henne...

Nu har mini vaknat med så nu ska jag sätta på kaffe och bjuda henne på det och röka lite...

Min bror förresten har kört runt på Takida sångaren, och jag är absolut inte avundsjuk... Absolut IIINNTTEEE!!!!


Fikan hos pappa och marie igår var väldigt trevlig, emelie ska flytta till kalmar nästa vecka så de var tur att ja hann träffa henne, och sen fick jag även veta att Hanna kommer hem från london på torsdag och sen ska hon flytta tíll Uppsala, så kanske ska ta mig en tripp till linköping i helgen och hälsa på mina tjejer igen...

Åkte me ucke hem, åkte hem hit och spelade guitar hero resten av kvällen riktigt trevligt faktiskt...


Ikväll ska ja göra en IA det var allt för längesedan nu hahahaha... då vinner vi oxå ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fortfarande måndag......... Ligger i soffan med datorn i knät, tittar lite på när dhaniel spelar guitar hero... Har varit kvällarnas underhållning här nu ett tag... riktiga proffs är vi! =)

Väntar på att ulrick ska ringa så ska vi dit och dricka lite kaffe, jag får väl saft eller nåt sånt... måste ju va hemma till nio igen för då är det lyxfällan och det vill jag inte missa! det är faktiskt ett bra program!

Hoppas på att det blir fint väder i morron, för då tar jag bilen och åker in till motala... annars ska jag försöka fixa skjuts tänkte jag! umgås lite me flickorna hela dagen, och en låååååång fika på lilla hem, det är fina grejjer det!!!

Fick följa med och sladda lite me bmw:n förut, haha det var nice... det är roooligt... Det är väl bäst vi sladdar lite då, så du blir nöjd snart, ja tack älskling =) 

Har umgåtts me ia och mini hela dagen idag... riktigt aktiva har vi varit me, varit på arbetsförmedlingen och på slomarp och skickat in jobbansökan, städat lite o grejat... duktigt så!!!

Nu längtar jag efter sängen!!! Jag är tröööttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0