Daimchoklad och Barnprogram

Jaha då var det söndag och helgen är snart slut... Fan känns som om klockan är massor, men bara 12... har ju varit uppe sen tjugo över sex, hade ju lovat Ia att skjutsa henne till jobbet, men vad gör man inte =) Ligger i soffan och kollar på barnprogram med jossan, eller det är väl mest hon som tittar... Älsklingen är med matte o hämtar en bil, men han kommer snart hem igen!

I morron bitti åker våra älsklingar till Kolmården... Fan har haft honom hemma två månader lite mer nu, och nu ska man vänja sig vid att vara ensam igen, det är inte det lättaste... men men... vi har iaf bestämt att vi ska åka upp till kolmården på onsdag och stanna till fredag efter lunch... då blir det maaaasssvis med mys kan jag lova!  På tisdag ska vi baka och grejja till min födelsedag och på onsdag ska jag umgås med min farmor hela dagen typ, ska till farfars grav och så ska jag äta mat där och så, sen blir de hem och packa och dra till kolmården =)

Ska åka in till motala vid tre och träffa jenny och nova... jossan ska åka med mig med, hon tjatar här och väntar på att klockan ska bli tre... snaaart så gumman =)

Igår lagade ia och jag mat, spaghetti och köttfärssås blev de, fan vi lyckades riktigt bra =) så de blev en mysig liten parmiddan, små flickorna var uppe hos pigge o evelina och bakade och grejja... sen åkte vi en sväng in till motala, hyrde en film och solade... sen hem och bädda rent sängen och kolla på filmen... Angel blev de, den var sådär, lite rörig var den allt...

Blev mys i soffan till en film förut innan jossan vaknade, det var välbehövligt, har ju ingen ensamtid med baby längre, stor anledning till att vi åker till kolmården oxå... värsta är väl att de kommer fortsätta vara så här med, fast kanske blir bättre med tiden vem vet, hoppas kan man ju göra iaf! Man ska väl kunna prata med varandra utan att små öron ska va me och lyssna hela tiden?

Känner mig ärligt talat lite sviken, känns som de inte spelar nån roll längre... trodde vi var bättre vänner än så!!!

Jag älskar dig över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0