Heeeeeeeeey

Jaha då var det söndag igen då... fan vad veckorna springer iväg... känns inte som man hinner med att göra någonting...
Jossan har varit här hela veckan nu, och bara idag kvar sen åker hon till mormor igen =( men veckrna går ju som sagtr så fort så snart är hon här igen =)

1 september åker älsklingen iväg och jobbar igen =( som tur är bara till kolmården så är ju lätt att hälsa på om saknaden blir allt för stor som den kommer bli direkt när han åker iväg... usch det är jobbigt...

Ska till pappa snart och fika... mats marie emelie och johanna min bror o jennifer kommer dit med, ska bli kul att äntligen träffa emelie igen, var allt för längesen nu faktiskt... Viktor kommer o hämtar oss vid två så är väl dags att göra sig ordning snart, är ju inget direkt cab väder idag tyvärr...

I morron blir det arbetsförmedlingen igen, för nu är sommarjobbet slut... har sökt ett jobb nu precis så man kan ju alltid hoppas, men det är väl många tusen fler än jag som sökt och de fanns bara en plats...

Hoppas på att det är fint väder en dag den här veckan iaf, för då ska jag åka in till linköping och träffa sussie!!! Saknar dig baby!

Nu kommer snart ulrik och mini hit på kaffe så kanske ska klä på sig lite...

Älskar min dhaniel över allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0