Hej igen dagboken

Då var det äntligen Fredag... ska bli skönt med helg nu och bara mysa med älsklingen... Marken är slut nu, köpte två t-shirtar, en som det står Tycker du jag är söt skulle du se min pappa =) och sen FORD- a taste of heaven... fina så=) sen tolv par strumpor det behövdes kan jag säga...

var hos pappa och marie och åt igår kväll en sväng med, trevligt som alltid! jonas fyllde år så var där och firade honom...

Varit ute på tivolit både onsdag och torsdag kväll... trevligt var det, och åkte virvelvinden, och helvete vad det snurrade, hehe... men jag klarade av det oxå!

Sitter här med mini och leona... Hörde nog roligaste kommentaren från leona någonsin, myste lite med mini och sa vilken gosig näsa du har =)

Funderar på något man kan göra men de är svårt, bara en och en halvtimma innan baby kommer hem... sen blir det väl äta och tv och mys resten av kvällen! blir bra det! ska ringa jennifer och fråga om de kanske vill komma hit och titta på en film ...

Nehe nu ska vi äta lite glass och så ska jag vara social tänkte jag!

Måste säga grattis till jannike och massimo oxå som blivit föräldrar!

Hööörs då...

Älskar dig Dhaniel Pettersson... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0