Hej igen dagboken

Jaha då var helgen snart slut igen då =( Fan att det ska gå så fort jämt...  Jobba i morron igen med, känns lite sådär men de är skönt att få in lite pengar, så jag ska inte klaga!

I fredags var vi först och firade lillebror, fick smörgåstårta och de är aldrig fel =O)
Sen åkte vi hem till skänninge igen och gick upp till ulrik och sussie och grillade och hade de bara allmänt bra!
Efter det blev de raggarrunda i Motala hehe... skit kul hade vi... träffade pappa och marie med så de fick se pärlan... Riktigt lyckad kväll med underbara människor <3...

Igår tog jag med mig casper och åkte till linköping, köpte sussies och min snygga rosa bilklädsel =) köpte även rattmuff och bältesgrejjer i samma färger skit läckert blev de verkligen =) Nu verkar ju inte vädret hållla i sig så de kan bli nåt mer cabbande, men hoppas de blir bättre framåt dagen så vi kan glida runt lite =) Efter linköping och monterande av bilstereo och högtalare så åkte vi och åt på MC det är aldrig fel =), sen hem och tittade på film resten av dagen och kvällen me min finaste,,, det är aldrig fel det!

Måste in till Linköping och köpa min tröja som jag hittade igår, måste bara hitta en bil med tak oxå, lite riskabelt ifall de börjar regna hehe...

Ska färga håret ikväll med tänkte jag...måste fixa till underhåret...


Nehe om man skulle göra lite nytta kanske, baby är duktig och klipper gräset nu iaf, det är bra det!

Skänninge marken i veckan med, helt perfekt att bo i skänninge då så man kan gå lite som man vill och slippa leta parkeringsplatser, blir lite fest på onsdag kväll med =)

Älskar min Dhaniel Pettersson över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0