IDIOT!!!

Nu blev jag bara så jävla förbannad... det finns verkligen folk till allt alltså!!! Så många gånger som vi försökt, inget svar, hör inte av sig... Då är det inte så lätt... Sen bara sitta hemma och tycka synd om sig själv, det blir det ju inte bättre av!!! men skit samma... ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH... Men du är min bästa jävla vän, fatta det, och jag vill umgås med dig, de måste du förstå, så Ofta som jag ringer till dig!!!

Undra vad som händer idag då? det är ju fredag... väntar på att IA och mini ska vakna... så kanske de blir motala för lite solning, vore inte dumt alls! Och en fika på lilla hem det var allt för längesedan...Går ju inte sola ute längre heller och det är mäkta irriterande!!! Fast det är rätt kul att åka och köpa lite nya kläder sen när lönen kommer, det måste jag ha =)... stövlar vill jag hitta ett par nya, och en jacka behöver jag oxå... måste köpa en bil den här månaden oxå. IGEN... men men så är det när man har en man som inte kan ha en bil längre än en vecka... men men ombyte förnöjer som man säger...

Hoppas det gått bra för jennifer på jobbet i natt och nu på morgonen, hon mådde ju inte bra igår, stackarn! men hoppas det bara var något tillfälligt! Glad för din skull att de går bra för dig med jobb och så!!! <3

Nehe om man skulle göra sig ordning och sen ringa mina små flickor! så vi får ut något av dagen... fan att jag ska vakna så tidigt jämt, somnade ju ändå vid halv ett i natt... men har legat och brottats med en flugjävel nu på morgonen och då kan man ju inte sova direkt... blir att dra ut caben och åka in en sväng till Motala!

usch i natt drömde jag att jag fyllde år, och min farfar var med, han har varit död nu i snart 10 år ... de hade samma bil som för tio år sedan och han körde, hemsk dröm på ett sätt men ändå var det skönt, kändes som man träffade farfar igen, lite lustig känsla inom mig idag... Men hoppas den går över!

Jag älskar min dhaniel över allt annat!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vem är det du syftar på?

2008-08-22 @ 09:57:03
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0