Jag Vill Inte Mer Nuuu!!!

Jaha blev att vara hemma idag... ska till vårdcentralen sen och se om jag kan få en bättre medicin... den jag köpte receptfritt har inte hjälpt men det är inte så konstigt kanske, är ju inte ens mot det som jag har.... lite lustigt då att de sa att det var det ja skulle köpa men men... nu ska jag iaf till vårdcentralen halv elva och ta lite prover och skit... för jag orkar inte må så här längre...

Älsklingen var så gullig mot mig igår... matade mig och hade sig hehe... min lilla pulla =) ...  vet fan inte vad jag skulle göra utan dig alltså... du betyder verkligen allt för mig! Älskar dig min prins...

saknar mina vänner nåt enormt med... nu skulle man ha bil med tak haha... fast idag är det ju rätt så bra väder så kanske skulle ta med mig cabben och åka in till jenny en sväng =) SAKNAR DIG FÖR HELVETE!!!

Helgen har varit lugn och skön faktiskt... bara varit hemma och slappat typ... hälsat på mamma o tomas och lite sånt bara...

Saknar min pappa nu med, kanske skulle ta och ringa honom...

Skönt att solen skiner idag så kan jag hänga ut tvätt och bli av med allt det, tar ju sån tid innan det torkar inne ju...

Nu måste jag göra mig ordning och dra mig neråt vårdcentralen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0