Life goes on

Fredag idag då, och sista dagen på mitt jobb... känns lite sådär faktiskt... måste hitta ett nytt jobb snabbt nu... ska till arbetsförmedlingen på måndag iaf så får väl se om man kan få nån hjälp därifrån men de lär jag väl inte få, det brukar ju inte vara så iaf!

Och jävla skit är det för jag missar takida me min baby idag... =(  men det kommer fler gånger hoppas jag!

Just nu känns allt bara piss och skit... vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre! Men men...saknar min sussie med som har flyttat till linköping... men ska försöka komma och hälsa på dig så ofta som möjligt iaf!

Ska till vårdcentralen strax och hämta mitt sjukintyg, gick ju fixa det igår sen iaf...
 
Ikväll kanske vi åker till Gränna med, ifall vädret håller  i sig...

Jag måste även tacka mini, sussie och IA för att ni finns där för mig, jag vet inte vad jag skulle göra utan er! Jag älskar er! Har så otrolig kul med er, våra bilfärder i caben och allt prat, kan verkligen lita på er och vet att det stannar där oxå!

Dhaniel, du betyder allt för mig. tack för att du finns och håller om mig just nu när jag behöver det som mest! Jag älskar dig!!!

Jenny och Jennifer jag saknar er så jävla mycket! Men nästa vecka då MÅSTE vi bara hitta på något!

Fan blev ett känslomässigt inlägg här, men det kanske blir så när man mår som man gör... är iaf glad att jag har några människor kvar i mitt liv!

Nehe dags att dra till vårdcentralen och till jobbet me sjukintyget...

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0