Lördag

Har precis ätit mat... Blev pommes o snitzel idag...det är fint det =) Varit och hälsat på mamma och tomas en sväng med, fikade lite och pratade lite... sen blev de en liten sväng i bilen med innan vi åkte hem... åkte en sväng i skogen me, mysigt så =)

Ligger i soffan och tittar på paradise hotel med casper hehe ... älsklingen och ulrik är ute och håller på med bilen, skulle göra nåt mer med ljudet och byta batteri och vad det var...

Ska träffa Ia idag med, det var allt för längesedan nu men vi har haft mkt med jobb och annat så har inte hunnit och så får det inte bli nån mer gång =(... Men nu kommer iaf hon och mini hit på kaffe! =)

Nästa vecka är min sista arbetsvecka och jossan kommer hit med, äntligen! har saknat den tjejen något enormt!!!
Veckan efter det vet ifan vad jag ska göra förutom att åka in till motala en heldag och umgås med jenny och jennifer hela dagen! för jag saknar dom väldigt mkt!

Nehe nu måste jag sätta på kaffe som jag fick order om! men jag är inte ovan =)...

DU är mitt allt och lite till puss på dig och killekill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0