Regn och sånt

Har ju regnat konstant hela dagen nu... Hade varit en perfekt dag för endast filmer och mys... Men istället är man ju tvungen att jobba så man tjänar in lite cash... försöker övertala älsklingen om att vi ska åka till ullared i september... det kommer nog inte gå allt för bra, han är så bestämd den där! men tjata det ska jag! =)

Hoppas på att det slutar regna snart så att vi kan gå ut på våran kvällspromenad, har varit ute två dagar nu, gått runt väderkvarnsbacken hur mysigt som helst... En lagom promenad på en timma ungefär!

Längtar tills på onsdag gör jag oxå.... ska bli trevligt att festa till det lite, och bara gå och dra på marken hela dagen på torsdagen sen för då har jag faktiskt tagit ledigt... baby oxå, skööönt =)... Ulrik och sussie kommer hit, så ska vi grilla om vädret tillåter, och dricka lite ska ställa ut partytältet där vi har bilarna stående nu så vi ser allt folk som kommer och går förbi =)...

Hoppas värdet är fint i helgen med så kan vi åka iväg någonstans... Annars blir det kubb och nintendo wiii hos ulrik och sussie på lördag... Niiice!

Fortsätta städa lite kanske, fan det låter som ja inte gör nåt annat men det gör jag faktiskt =)

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0