Snaaart Helg!

Jaha då är man hemma på lite lunch då... ska tillbaka till jobbet nu och jobba en stund till... Sen är det HELG så jävla underbart...
Ikväll ska vi åka och fira min lillebror som fyller 20 år idag! Grattis på dig älsklingsbrorsan! Sen efter det blir det grillning med ulrik och sussie... alltid lika trevligt... Igår blev det minigolf på äventyrsbanan i vadstena, var inte hur lätt som helst direkt... men jag klarade det där ganska bra ändå för kom ju tvåa =) stackars älsklingen kom sist hehe... Blir nog en minigolf tur i helgen med, fast då ska vi prova varamon istället... Vi ska kanske åka till Hargebaden oxå, baby hade hört från sin chef att det var jätte fint där... hoppas på att det blir en varm helg nu så vi kan glida runt i raggar cabben hehe... sussie jobbar tyvärr i helgen men vi ska klämma in lite ändå när hon är ledig... troligtvis blire gränna och askersund i helgen... Jag hittade ett par shorts i gränna förra helgen vi var där som jag tänkte köpa nu så hoppas dom finns kvar...skit snygga rosa =)...

Vi ska sälja våran andra ford ikväll med, känns lite sådär... men min älskling har lite svårt för att ha en bil en längre tid hehe... men vad gör det alltid kul att förnya sig lite= )

Nehe om man skulle åka tillbaka till jobbet då, måste köpa cigaretter innan oxå...

Puss och Kram

Älskar dig min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0