Tisdag

Jaha då var man hemma på lunch igen då... skönt med bara tre timmar kvar att jobba sen... då blire att åka in till systemet med ulrik och älsklingen... måste ju köpa på sig lite tills imorron... =)

Fan vad mysigt det blev här igår, tände upp ljus i hela huset och satt och spela yatzy med baby... sen kom casper ulrik bella och mathias och hälsade på en sväng sen blev de en promenad och sen hem och kolla på lyxfällan...

Somnade sent så var rätt trött i morse, det var någon som tjatade på mig en halvtimma om att gå upp hehe... men jag kom upp till slut sen iaf även fast det var väldigt motigt...

Beställde lite kläder från HM igår med, tyckte att jag var värd det =) fan nu måste man börja köpa höstkläder ju, hur kul är det? jag vill ha mera sommar ju...

En dag kvar till marken med, fan hoppas vädret kan hålla i sig... måste sätta upp ett nytt partytält för de gamla blåste sönder igår =(...

Nu varken blåser det eller regnar här, skööönt...

Snart blir de en finlandskryssning med våra vänner med, de kommer bli skiiit kul =)...

Nehe nu ska jag äta något tänkte jag sen måste jag snart tillbaka till jobbet igen...

Puss på dig och killekill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0