Torsdag kväll

Jaha då var det torsdag igen då... snart är det måndag och älsklingen åker iväg från mig en hel vecka... men han sa ju häromdagen att det inte var långt för mig att komma till kolmården, så nu ska väl Ia och jag iväg på våra utflykter igen =) Men det är bara hur kul som helst =)

Fan försöker hitta en ruta till bilen, men de är helt omöjligt att få tag på så nu lägger jag ner det arbetet ett tag, jag blir bara frustrerad över att jag inget hittar... Har varit på två skrotar idag o kollat men ingen har en sån bil heller...

Har även varit på polisstationen och fixat leg till mini idag...sen tillbringade vi resten av dagen på stan me fika och shopping... det är mitt liiiiiv vettu =) har köpt ett par jeans och ett linne och en stickad tröja, riktigt fint var det =) igår köpte jag en topp och en annan tröja... så nu är det bara jackan från hm och ett par nya stövlar som ska inhandlas... men jackan blire efter min födelsedag när jag fått ett present kort från HM haha... men det kan jag låtsas  som att jag inte vet att jag ska få =)

Älsklingen är ute i Orlunda och hjäler matte att ösa lite sand så att han kan blästra en flakmoped från stenteknik... så ska han galva den sen... Jossan ligger och tittar på barnprogram och jag sitter här... men ska snart gå och testa mina nya kläder, jossan ville se mig i dom =)

Ulrik, mini, casper, ia, mathias och leona kommer hit på kaffe sen med... hoppas på att det kanske kan bli en film och lite mys med sen... men måste ju lägga jossan rätt skapligt så hon orkar med skolan i morron igen...

Nehe nu ska jag röka och ringa mini... sen ska jag byta kläder...

...Du är mitt allt och lite till, puss på dig och killekill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0