Torsdag

Fan vad veckorna går fort... men lite skönt med fredag i morron så jag kan umgås me baby en hel helg... jossan kommer på måndag igen och är här en vecka och sen åker de bort igen =( usch jag vill inte! fyller på måndagen när baby kommer hem igen, det blir nog den bästa födelsedagspresenten... Fan finns ju inget att önska sig längre, jag är för stor tror jag =)


på fredagen eller lördagen innan 8 september ska jag ha min födelsedagsfest tänkte jag... ska ta den dagen där så många som möjligt kan komma... det är roligast så =) ewe mini och ia kommer iaf vilken dag det en blir det är bra... många fler jag ska prata me, men är ju ett tag kvar så ingen brådska än iaf!

Annars händer de väl inte så mkt... umgås mest me ia och mini... roligt har vi oxå =) var o solade igår, två gånger faktiskt haha... kan bli solning idag me, men idag verkar de inte vara cab väder... vi ska åka och köpa en ny bil på måndag iaf, måste bara hitta en först!

fan jag måste hitta ett jobb nu, vet bara inte vad jag ska söka mer riktigt, väntar på svar från ett par ställen iaf! Det är verkligen skit att bara sitta hemma!

Nehe nu ska ja försöka väcka mini, hon är ju inte morgonpigg direkt, men med lite kaffe brukar hon vakna till... men fan vi går och lägger oss vid typ 9- halv 10 på kvällarna inte konstigt att jag inte kan sova länge då, till skillnad från dom som kollar på hummerfiske vid ett på nätterna, haha =)...

Sen blir det att hämta IA på jobbet vid 12 om vädret håller i sig... Var ute me cabben igår kväll, haha fan vad kallt de var och regnade gjorde det oxå, men kul hade vi =) Jag älsklingen ulrick bella och mini...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0