Tröööööööööött

Fan jag lär nog inte bli människa idag... älsklingen och mathias åkte till uppsala och hämtade en bil igår... skattebefriad och besiktad två år framåt och drar knappt någon bensin kan ju inte bli bättre =)...
Ingen skönhet direkt men va fan gör det... de går att åka i den iaf och baby tycker ju om sånna där gamla bilar och jag sa till honom att han fick köpa vilken bil han ville...

Var i motala igår, åkte buss in de va ju inte igår direkt... haha jo igår var de ju men längesedan då =)... Träffade jenny äntligen och jennifer med på stan... gick runt och strosade lite, hittade en tröja som jag köpte och lite annat smått och gott... har hittat en jacka och ett par jeans jag verkligen vill ha oxå, kanske blir det efter jag fyllt år, har ju bara önskat mig presentkort och pengar så... de ordnar sig nog! sen åkte vi hem till skänninge igen, spelade lite guitar hero... och sen gick vi och hämtade casper på dagis... gick hem och dammsög och skurade av golven kändes som de behövdes... Sen kom baby o jossan hem och då blev de en tripp till mjölby och Mc donalds... de var inte fel =)

Vi åkte in till motala till willys efter att våra män åkt iväg, jag mini ia casper leona och jossan... haha var nog på willys två timmar och flamsade runt.. IA Stackars kassören haha =) de var roligt!

Sen åkte vi hem hit, jag färgade min utväxt och ia hela sitt hår... när klockan närmade sig tolv så gick jag och la mig kunde inte somna direkt, älsklingen låg ju inte där!!! men vid halv två kom han hem och då somnade jag som en stock, vaknade av hans klocka igen vid halv sex, och tjugo över sex ringer han och frågar när vi ska gå upp, ja om en timma, kan jag få sova nu =) Så har skjutsat jossan till skolan nu och varit på galven och bytt bil, så nu väntar jag på Ia och leona, vi ska äta frukost här och sen blir de mjölby för leona ska till tandläkaren, och sen in till vadstena och hämta jossan på skolan... sen vet jag inte vad som händer...

Nehe nu måste jag göra mig ordning, ska ju iväg snart med...

Älskar dig Dhaniel Pettersson!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0