WhisperInTheNight

Jaha då var det söndag igen då... Det är skönt på sitt sätt, behöver inte göra mkt, eftersom det är arbetsdag i morron igen, men ändå är man lite rastlös... Regnar gör det med, fast det är faktiskt ganska mysigt...

Tände ljus och tittade på film med finaste igår, skönt att bara vara hemma ensamma och slappa ...
 
Umgicks med ia och mini igår, färgade minis hår och lite sånt, satt o snacka massa skit =)... skönt att äntligen träffa ia igår med, har saknat min tjej massor ju!!!

Ulrik, mini, lill-matte och ronja har varit här och fikat idag, trevligt så... Sen kommer Ia och Mathias hit på kaffe senare sen med... Bara stor-städaren Ia är klar snart så =)  

Vet inte om jag ska jobba i morron eller inte än, kanske måste upp till vårdcentralen i morron, för något är de som inte stämmer och så här orkar jag inte må längre! =( kan knappt äta något blir mätt direkt, ont i magen o skit... mamma tror på magkatarr, har ju haft de förut, men får se vad läkarna säger... tur att man inte blir helt fattig när man inte jobbar, det är ju lite bättre jobb det här om man säger så...

Fan vad ska man göra sen då? jag har iaf kommit på att jag inte vill ha ett jobb där man gör precis samma saker mellan sju och fyra varje dag för de är inget kul... bättre att göra lite olika saker hela tiden... Kanske blir att plugga igen me, är inne på kriminologi men får se vart de leder, kanske kan bli det på distans =)...

Älsklingen sitter och spelar tv-spel så honom kan man knappt prata med nu, han är så inne i spelet så han skulle nog inte höra om en bomb small bakom honom hehe... men ska få med honom ut på en cigarett nu iaf tänkte jag!

4-3 står det nu, det är bra skiiit =)

Meeen vi hörs då!

Puss till alla som jag känner!


SÖNDAG 10/8-2008 18.34
Har inget att göra så jag får väl se om jag kommer på något mer att skriva här men de gör jag väl inte =)... mamma o tomas kommer hit snart iaf me sockerkaka som tomas bakat... sen blir de film resten av kvällen skulle jag tro... Hoppas bara det är något bra skit att se på! Får väl gå upp till ulrik och sussie o låna en film annars! Ska nog gå ut och gå en sväng sen me, det är skönt så här på kvällen... Fan jag är helt död, skit trött... men blir väl det av att inget göra... har i stort sett legat på soffan hela dagen...
Och imorron ska jag kramas med jossan hur mycket som helst... Helt otroligt hur mkt man kan sakna någon, hennes kramar och hennes mys,  hon släpper mig knappt, och när hon ser mig rakt i ögonen och säger att hon älskar mig,. bättre kan det inte bli!

Har hänt ljus i hela huset nu och gjort det mysigt. är nog enda positiva med dessa dagar när det regnar och är mörkt ute... För någon sommar lär det väl inte bli mer kan jag tänka mig! 

Nehe nu får vi främmande så nu ska jag sluta skriva tänkte jag...

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0