BMW

i morgon ska jag älsklingen och pappa åka och hämta en BMW... en 525a... skit snygg tycker jag =)... så de kommer bli kanon... skönt att slippa va utan bil nu med!

Idag har jag varit me min BABY... alltid lika trevligt... vi ska söka en kurs i skövde me, hoppas vi kommer in, kommer bli svin kul ju... plugga ihop och så... o till en sak man verkligen vill plugga med!
Blev en fika på stan me jennifer med, alltid lika trevligt att träffa svägerskan <3

jag måste till konsum med o lämna in filmer... hann ju inte de igår, så nu måste jag betala dom oxå... men blev ju lite strul eftersom vi åkte iväg och så... men men...
köpa cigaretter måste jag göra med...

i morgon ska jag träffa jessie me, de var allt för längesedan!!! sen kommer baby hem skapligt o så ska vi åka...

Baby dammsuger med mitt racer åk nu me, de är ganska starkt av mig att låna ut den till honom... han är lite vårdlös tycker jag ;)

Nehe nu väntar konsum på mig...

puss å killekill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0