FAAN VAD JAG ÄR BRA!!!

Fixat om min blogg helt själv =) duktig faktiskt... men med lite hjälp från internet då där det stod lite hur man skulle göra... annars hade jag inte klarat det hehe...

Undra var min mobil är... försvann när jag städade, de måste betyda att jag är en jävel på att städa...

Bredbandsbolaget snubben var här förut, men var tvungen att åka till kontoret eller vad han sa för de var något konstigt, men kontoret måste ligga i Haparanda eller något för de var en timma sen han åkte typ o inte tillbaka än... JAG VILL TITTA PÅ TV!!! Och ladda ner OTH avsnitt på datorn o titta på de, har ju inte kollat de på jätte länge nu... och så måste jag ringa lite samtal med, till Trygg hansa och lite sånt... måste försäkra bilen och säga att vi flyttat o sånt...Men först av allt ska jag ringa JENNIFER så vi kan röka =)

Ska gå och hämta lilltjejen om en stund! Hoppas bara inte gubben kommer tillbaka när jag är borta, för då kanske han inte går in... Men det måste han göra!

Nu har även våra grejer vi beställt kommit... Cd spelare, högtalare, baslåda och slutsteg... o allt i svart och orange precis som bilen lyser i instrumentpanelen... kommer ju bli helnice... =) måste bara vänta på lönen så vi kan hämta ut det oxå!!!

Måste bara få tala om att jag älskar min pappa något fruktansvärt... jag vet inte vad jag skulle göra utan honom!!! Tack för allt... Du betyder allt för mig! <3

Nu måste jag gå över gatan o hämta min tjej... sen ska ja göra henne fin i håret tills ikväll med, hon ville ju ha krusat hår, så de ska hon få med... så fin hon kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Jenny

fint det blev =)

2008-12-16 @ 19:44:17
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0