Fönsterputsning och tumlarexpert

Har precis putsat fönstren i köket... fan så fint de blev då =) ... måste egentligen putsa fler fönster men jag orkar inte just nu... så de får bli ett senare uppdrag, i morgon kanske... Mamma kommer hit sen me, och då ska hon få hjälpa mig att trä symaskinen, jag kan ju fan inte... vet inte hur man gör riktigt, en sån där gammal sak som lever sitt egna liv =)... måste sy upp de gardiner som hänger i vardagsrummet o köket... förstår inte varför mina gardiner aldrig kan passa... i huset fick jag sy in dom både på längden och tvären... eller mamma gjorde de, för då blir de bra iaf... mina blev jätte snea o dana som jag sydde dom haha...

ska klippa mig snart med, vet inte hur jag ska ha de riktigt än men de kanske har något förslag, jag vill inte klippa något på längden, men fixa till sidorna och luggen lite iaf...

funderar på att ta bussen in till motala sen, men jag vet inte än... blir vid kvart i ett då när jossan slutar, men måste va hemma ill halv fyra när mamma kommer så kanske blir lite för stressigt, men ska kolla på de där...

Hoppas pengarna är påväg nu med, de är verkligen välbehövliga... Världens bästa hyresvärd har vi med, eftersom vi står med dubbla hyror nu så betalar vi endast 3000 den här månaden o de är liksom hälften av vad hyran egentligen är på... jävla stor lägenhet har vi med, 110 kvadrat inklusive väme de är fina grejer det... tyvärr räcker inte varmvattnet så länge så man hinner knappt duscha klart, vet inte varför... Plus att man kan tvätta när man vill, maskinerna stängs aldrig av... så är man inte klar till nio så gör de inget... iofs tar de ju typ en o en halv timma me en maskin så är ju bra me lite extra tid...

nu ska jag ringa tumlarexperten så han kan fixa den i tvättstugan, den funkar inte som den ska...

Känns iaf som om allt håller på att vända nu... de är väldigt skönt... o så är de bara typ 50 dagar kvar nu me, och de är ju ännu bättre hehe... som om inte 50 dagar vore jävligt mycket dååå!!!

!!!Jag saknar min svärfar!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra att det är bättre! Vaddå 50 dagar, vad har jag missat? =)

2008-12-03 @ 18:59:07
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0