God morgon Lördag

Fan vad tråkigt det är att vakna upp ensam=( älsklingen är och jobbar... men kommer väl hem snart hoppas jag! funderar på att skicka ett meddelade till anna om vi ska gå o sola... men vill inte skicka för tidigt o väcka henne heller... fick hjälp med mitt hår av anna igår me, blev hur bra som helst, tack gumman =)

Igår var vi inne i skänninge hela kvällen... åt tacos hemma hos ia och mathias, och kollade på idol... där äntligen rätt Vann... sen åkte vi hem och la oss i sängen och pratade o myste... skööönt.... och proppmätt hehe...

Ikväll vet jag inte vad som händer... ska iaf tvätta bilen när Dhaniel slutar o sen ska vi till pappa o marie där även viktor o jennifer är... vi ska fika och så ska vi tvätta ur bilen invändigt med... de är välbehövligt för faaan vad smutsig den var alltså!

På måndag morgon kommer Ia, Leona, Baby, Jennifer och Anna hit på frukost...sen vet jag inte vad som händer, men myyys resten av dagen är garanterat! Mina flickor!!! <3


Hmm, undra om jennifer är vaken? får skicka ett sms o kolla... för de går inte ta morgon cigaretten själv utan Jennifer... Det är ungefär som julafton UTAN tomte... HAHA









... Ingen Tycker Om Dig...

Kommentarer
Postat av: Anna

Det va så lite så =)

2008-12-15 @ 20:24:48
Postat av: jennifer

haha sött :)

2008-12-16 @ 19:06:38
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0