God morgon världen...

Trött är jag... men är ju tvungen att gå upp me jossan vid sju så hon hinner bli klar till skolan, sötungen gick faktiskt helt själv till skolan iag, så duktig min lilla prinsessa... får se om hon har med sig någon kompis hem sen med... de hade ju så roligt i tisdags när de var här...

Igår var mamma o tomas här... fikade o hjälpte mig me jossans gardiner som vi köpt innan... var o solade en sväng med... nu börjar man bli lite brun iaf... kanske blir en solning idag med, vem vet =) de är alltid gött...
Senare på kvällen kom Ia, Mathias och Leona hit oxå, vi beställde mat från venezia, sen åkte gubbarna ner till garaget o fixade de sista på mattes bil... o nu har han en riktig porrbil... o den ska jag åka med flera gånger... en sån där turbo och dump bil... =) ssssssssssssssccccccccchhhhhhhhhhhhh =)

ett snabb bloss bara!!!

sååå nu är jag tillbaka igen... Undra vad som händer idag då?! farmor kommer hit i eftermiddag och hälsar på =)
pappa o marie kanske kommer oxå om de hinner men de hoppas jag... Kanske ska försöka mig på att sy upp gardinerna i vardagsrummet själv med, de brukar bli lite snett när jag syr men de blev faktiskt jätte bra i köket, och nu putsade fönster där med... Fan jag ska nog anställa en fönsterputsare tror jag, de är sååå jobbigt att putsa, och jag har redan putsat alldeles för många fönster i mitt liv...

Jossan kommer hem från skolan vid två, hon skulle till simhallen idag med, o de var hon så glad över... o jätte fin me nya kläder till skolan i morse med...  =)

Tänk om älsklingen kunde komma hem och säga jag saknade dig så mkt idag så jag gick hem från jobbet... haha nej jag tror inte de va, då skule ju han o jag kunna ligga i sängen o mysa resten av dagen och inte göra någonting annat =) de vore inte helt fel de inte...  Men han har ju frukost snart iaf, så får ju prata lite med honom då iaf... Allt har verkligen ordnat sig till de bästa nu, och vårat förhållande blir bara starkare och starkare för varje dag som går! DU betyder otroligt mycket för mig älskling.. allt som hänt innan de blev så här bra, har vi lagt bakom oss och pratar inte om längre, vi har bara haft blickarna framåt den senaste tiden och de känns hur bra som helst faktiskt... Jag älskar dig över allt annat min underbara man... finare o bättre familj kan jag inte önska mig... Just nu känns allt perfekt!

Nehe våra bästa år me norsk text väntar, sen ska jag ta tag i de lite här hemma... fick iaf in tvätten igår kväll skönt det... I morgon ska jag och älsklingen på julbord med... de ska bli riktigt trevligt faktiskt...

Puss och hej leverpastej...

   SAKNAR DIG FÖR HELVETE!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dej med =) Kolla min blogg, du är utmanad!

2008-12-04 @ 20:31:43
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/
Postat av: Jenny

Guuuuud va liten snorpan var där, åååååh!

2008-12-04 @ 22:09:13
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0