GOD MORGON!!!

Ska snart åka iväg till Motala ... Ska träffa Jeffner =) (som farmor säger) hehe... ska till arbetsförmedlingen, sen kika lite på stan... försöka hitta en julklapp till min man... som inte verkar vara allt för lätt, men ska försöka komma på något fint!
Julen börjar ordna upp sig till det bästa nu verkar de som... Skönt de... Vi ska först ha jossan på morgonen, och så ska vi till kyrkan med farmor, sen hem hit och äta lite, och sen lämna jossan =( sen åker vi in till motala, till therese o micke där mamma och lillebror är... äter lite, delar ut julklappar, sen åker jag och älsklingen till pappa en sväng mest för att träffa farmor... sen tillbaka till therese o micke igen... o efter till pappa igen... tur att de inte bor långt ifrån varann, bor nere i borenshult allihopa... jävla åkande, skulle hyra en ladugård där alla fick plats istället... men men huvudsaken är att jag får va med min familj och de får jag ju...

På juldagen ska vi åka till farmor och äta mat... de är trevligt de... och de ska bli skönt att ta de lugnt där utan stress och sånt...

Nej nu måste jag platta håret.... skriver mer sen!!!

Älskar min man!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det där med julen är ett jävla åkande!, men huvudsaken är ju att man får va med familjen =)Hoppas vi syns i kyrkan! Det brukar vi ju göra =)

2008-12-18 @ 19:15:10
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0