Hej då 2008 Hej 2009

nyårsafton i morgon då... fan så fort tiden går...  Ärligt talat så trodde jag inte att allt skulle vända så snabbt...

Förra året vid den här tiden skulle jag flytta från skänninge, till en liten etta i motala... satt och tjöt som en gris när jag skrev på kontraktet, pinsamt jag vet, men jag mådde inget bra alls då...
Men sen vände allt, vi bodde kvar tillsammans i Skänninge, blev ingen flytt till Motala... Allt vände, jossan började vara hos oss från fredag till tisdag i stället för bara varannan helg, då blev de läxläsning, möten och annat... och sedan blev det varannan vecka och det har fungerat hur bra som helst... vi har bara kommit närmare och närmare varann och blivit en riktig familj... Helt perfekt är det... och nu bor vi i vadstena med, visst jag trivs inte hur bra som helst i den här staden, men allt är så mkt smidigare o bättre nu...  
Underbara vänner och en underbar familj bättre kan det inte bli...
och början på 2009 kan ju inte bli bättre heller =) min älskling och jag!!! <3

Måste hitta ett jobb med för de här fungerar inte längre... så tråkigt att inte ha nåt jobb att gå till bara va hemma och fördriva dagarna är inget roligt!

Blir att fira iaf med ia mathias och leona... blir en lugn dag med massa god mat och trevlig sällskap...

Nu är det bara hålla tummarna och hoppas oxå!!! det skulle verkligen göra så himla mkt om det som sagts är sant och att de kommer idag... då vänder hur mkt som helst kan jag säga!

Älskar min familj och mina vänner över allt annat!

Puss och Killekill


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis ;) och gott nytt år på er!!! puss puss

2008-12-31 @ 13:22:40
Postat av: pappa

gott nytt år hoppas ni får ett bra 2009.

marie hälsar oxå

2008-12-31 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0