Hej igen

Fan vad sämst jag har varit på att uppdatera min blogg då... men har varit fullt upp nu med jul och allt... julafton blev iaf jätte bra... började firandet på morgonen med jossan... hon fick en bärbar dator, ett skrivbord, kläder o filmer... o vem blev inte gladare än hon... =) sen åkte vi och hämtade farmor... åkte tilll kyrkan o tittade på levande julkrubba... mysigt är det... sen åkte vi hem och åt lite... sen var de dags för jossan att åka till mormor... efter vi lämnat henne åkte vi till motala, och till jennifers syster, där mamma jennifer viktor, jennifers mamma och nåra fler var...  blev julklappsutdelning och mat och mys... spelade även paketspelet, där jag vann de mesta =)... precis som hemma hos pappa o marie där jag jossan o älsklingen vann nästan allting =) efter vi firat klart hos jennifers syster gick vi vidare hem till pappa o marie...
 fick julklappar direkt när vi kom dit... Älsklingen och jag sov kvar hemma hos pappa... drack lite spelade kort och hade de allmänt jätte mysigt... skönast var när alla tog på sig mysbrallan där vid ett på natten o spelade kort =) Allt blev helt kanon, firade med underbara människor, och fick jätte fina julklappar... älsk fick en kaffebryggare av mamma som han blev jätte glad över...

På juldagen var vi hos farmor och åt middag som vanligt... vi var inte kvar så jätte länge, för skulle hem och inviga våra nya kokböcker vi fick i julklapp =)... men när väl ia och mathias o leona kom så orkade ingen av oss äta något så får bli en annan dag =) ...

Idag har vi varit hos ia och mathias och ätit julmat och delat julklappar, vi fick en jätte fin ljushållare... som så fint hänger i vardagsrummet... Fick även träffa micke idag igen. har saknat gubben faktiskt... kul att se hur bra han mår!!!

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med min finaste... tända ljus överallt och film...
Älskar dig min man, och jag längtar SÅÅÅ till nyårsafton =)

Puss och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0