Hej mitt vinterland

Fasen vad snö det är ute då... hoppas bara det är kvar till julafton så man får lite julkänsla iaf... sen kan det gärna försvinna och bli sommar igen =) slippa ta på sig massa kläder, sola och bada... underbart... men de går säkert fort =)

Fan nu får det bli 22 januari tycker jag... de här är inget roligt längre... känner mig fast... och trivs inte riktigt med tillvaron som den är nu... ENSAMT!!! vill inte bo här egentligen, vill bo i motala hos min baby o jennifer... eller i skänninge... men inte här... jag vet inte varför jag inte trivs... men har inget att göra, ingen direkt att umgås med... så sitter i sängen i stort sett hela dagarna md datorn i knät och tittar på skit serier och läser bloggar och annat kul... fast de inte blir så kul i längden... men de ska väl ordna sig snart förhoppningsvis...

Igår var jag iaf i skänninge på lucia firande... finns ju ingen sötare unge än leona alltså hehe... lilla prinsessan... Sussie kom upp till IA en sväng, sååå kul att träffas igen gumman, o de måste vi göra snart igen... har saknat dig massor... du jag och blondie, hehe =)
Sen åt vi lite mat och sen bogserade vi bmw:n in till Vadstena, jaaa våran andra BMW alltså, den nya är det inget fel på alls, funkar hur bra som helst =) Underbart, o bättre bilköp kunde vi inte gjort!
Sedan avslutade vi med en kaffe i vadstena, med ia mathias och leona...

Ikväll ska vi hem till dom och titta på Idol och äta tacos... kuuul... vet inte om vi ska sova där med, men får se...

I morgon är de tydligen fest här med, var jag sugen på de? näe de är jag inte riktigt... men men... cicca och kim kommer iaf, och de är trevligt =) hoppas på ia och mathias med, bara de hittar barnvaktr, ska kolla me viktor o jennifer med tänkte jag...

Nu ska ja ringa jempa och så ska vi röka! Hann visst inte ringa, för hon ringde först!
Så nu har jag inte tid med det här längre!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Kan inte du gå och vända pommesen? ;)

2008-12-12 @ 18:58:24
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0