Jag är den som du önskar att du va, i en keps o tröja me luva...

Har varit o lämnat jossan i skolan precis... kändes lite lustigt när de tog två minuter att lämna henne hehe... men de gick bra... o så kanske hon skulle leka med en kompis efter skolan med, då kan de ju komma hit, så jossan får visa upp sitt nya fina rum...
Lilltjejen somnade nästan direkt igår i sin egen nya säng... Hon bara låg där och log gullungen =)

Vi fixade lite varma mackor på kvällen, var på Mima och handlade lite först... Tungt att bära hem blev det med hehe men det klarade vi ju... så jossan fixade med mackorna och jag diskade och så...

Sen kom cicca, kim, melwin och frida hit... trevligt, och de måste göras om snart igen =) Målade, drack kaffe, pratade och så...

På fredag är de julbord med, undra hur de kommer bli?! men de blir nog bra... gubbarna som jobbar på galven är ju rätt charmiga måste jag säga haha...

På lördag ska vi sälja våran kadett med... skönt att bli av med den =) men de ska jag kanske inte säga högt till min sambo =) ... ska köpa något nyare och något bättre iställlet, och de skadar ju inte =)

I söndags var de fullt hus här, Jennifer, Viktor, Pappa, Marie, Älskligen, Jag, Ia, Mathias och Leona var här... vi åt, drack kaffe och pratade... hur mysigt som helst... massa tända ljus överallt som verkligen är det bästa jag vet! måste skaffa lite mer ljus, är så mörkt borta vid soffan... ska bara hitta något som passar först... sen behöver vi även en stor tavla över soffan, men de är ju inte så billigt tyvärr =( o lite mattor behöver vi med sen är allt klart... o de känns faktiskt jätte bra... flytten tog typ två dagar så var allt uppe här, sen har vi grejat i helgen, satt upp tavlor, ljus, varit på ikea, rusta och så... Faan måste ju lägga ut en bild på mitt nya raceråk... en ROSA dammsugare, med KROMADE hjul...

Vad ska jag göra til halv ett då? kollade ju efter ljushållare här igår, men de fanns inga, o jag hinner inte till motala heller
innan halv ett... får se om jossan skulle leka me en kompis eller inte, annars så åker vi kanske till motala då...
Vi måste även till Skänninge och hämta mammas gamla boxer, så vi har några kanaler här iaf... är ganska värdelöst att inte kunna se tv känner jag... sen är de lite annat vi måste hämta med...

Jag är väldigt dålig på att avsluta bloggar har jag märkt, måste ju sitta o tänka en kvart först... men jag gör så att jag slutar nu!



   Vi 2 Föralltid


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag ska komma och hälsa på snart, looovar!! Kolla min blogg förövrigt :P

2008-12-02 @ 18:22:22
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0