Onsdag

Morgonen började  med att älsklingen kom hem på sin frukost och väckte mig... låg kvar en stund i sängen, underbart att vakna av att han kommer hem sådär... =)
Sen kom anna och hämtade mig, vi åkte till motala och hämtade upp Jennifer, sen åkte vi till östenssons och köpte frukost... sen vidare hem till min Baby... där blev de frukost, prat om gamla minnen och lite sånt... underbar morgon med andra ord... Sen gick vi vidare in till stan... gick till gina tricot, där jag hittade lite nya kläder till julafton, de kommer bli jätte fint =) Sen blev de en fika på lilla hem med baby o nova... Mysigt som alltid...

Nu ikväll har jag älsk och lillebror varit hemma hos mamma o tomas o ätit kvällsmat... mysigt... klippte även älsk och lillebror... nu sitter vi hemma hos ia och mathias... tittar på oskyldigt dömd... sen blir de hem och duscha och krypa ner i sängen...

Har fått reda på ännu mer skit idag... húr fan orkar folk? kan säga att det är en lite sämre version av våra bästa år just nu... ta vara på er själva och sluta lägg er i andras liv... de är väl de bästa eller? bara försöka förstöra för allt och alla... Men vi håller ihop, och ni har bara er själva att skylla! de är ingen som litar på er längre...

God Natt Världen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man borde göra en såpa av skiten. Den skulle vara rikgtigt bra och full av intriger,fatta vad den skulle sälja =) tack för igår!

2008-12-11 @ 10:47:47
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0