som ett frågetecken bara va? VA???

faaan vad trött jag är... somnade sent i natt... Ia, Mathias och Leona var här igår kväll... fikade, körde hem bilen, och myst lite... alltid lika trevligt när de är här... vi ska nog börja bo kollektivt haha fan vilken lyx liv vi skulle leva då... en inkomst på hur mkt som helst o bara hyra att betala typ haha... men nja jag tror inte de blir så va =)

Ia och Leona ska vara med oss ikväll... vi ska baka och greja lite... våra älsklingar ska iväg till lkpg med jobbet köra gocart o äta...


I morgon ska vi hem till den STORA familjen på pappa o maries sida =) ska bli hur mysigt som helst... äta julmat spela spel o bara mysa... det är alltid så himla mysigt där hemma, och man känner sig alltid så välkommen!

Nu måste jag ringa lite samtal och röka... och vänta på att jennifer ska vakna med så vi kan röka ihop hehe...

Málin kanske kommer hit sen en sväng, hon skulle lämna bella i vadstena, så då kanske hon hinner upp här innan hennes buss går, jag hoppas på de iaf =) var ju hundra år sen sist vi träffades ju...

En puss till påsk och ett ligg till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0