TIsdag

Tisdag då... idag måste jag vara hemma hela dagen... bara för att bredbandsbolaget ringde igår till älsklingen och sa att de kommer under dagen idag... så jävla skönt att tv, och telefon och ett snabbare internet kommer igång nu, perfekt ju =)...
Ikväll ska vi titta på när jossan lussar i skolan... hon slutar vid halv ett idag så ska möta henne i skolan då, tror M skulle följa med henne hem då med och leka... det är så roligt tycker jag att hon tar med kompisar hem!

Igår var vi i Motala... var med Jennifer o Viktor... Tyvärr kan jag inte säga vad vi gjorde, eftersom att min pappa läser min blogg, =) julhemlisar var det iaf =) så nu är mammas, pappas och maries, och farmors julklappar klara... älsklingen och jag har redan köpt till varandra men ja ska köpa ngt mer tänkte jag, vet inte vad än bara, sen är de viktor o jennifer o jossan kvar som de ska handlas till...

Baby, Nova, Ia, Leona, Jennifer o Anna var här igår, hur mysigt som helst... frukost och massa prat som vanligt... baby gick inte härifrån förrän vid tre på eftermiddagen <3 Minst en frukost tillsammans i veckan... Var på "stan" en sväng o tittade lite... drack väldigt mycket kaffe hehe... inte jag såklart jag har ju sånt där coca cola beroende istället =)

Nu ska jag ringa jennifer för jag är röksugen...

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0