Weeeeyyy

Haha vaknade nyss av att älsk trodde att min arm var en orm, slet i den och kramade den... haha ja de va roligaste på länge...

Nu sitter jag här och har tråkigt baby är iväg o fixar me bilen ... men de är ju ett måste för att vi inte ska tappa hela front spoilern, sen ska han sätta i sex niorna med fan vad bra de kommer spela då =)

kanske blir linköping idag istället, orkade inte åka iväg igår, men vill ju komma till gina innan allt tar slut, så de bara är skiten kvar, kanske ska fråga jennifer om hon vill följa med oxå...  var bara hemma hela dagen och myste... ia, mathias, leona och micke var här en sväng o sen kom pappa lite senare... sen tittade vi på film o så gick vi och la oss...

fan värsta bra grejen med, köpte ett USB minne att ha till stereon o igår kom jag på den briljanta idén att vi hade USB ingång eller utgång va fan de heter =) i våran DVD och då kunde man alltså lägga in filmerna på USB och se i DVD:n fan så smart av mig tycket jag, och de är säkert många som tycker jag är trög som inte kommit på de förrän nu =) men har inte tänkt så långt innan riktigt... nu slipper jag iaf lära mig hur man bränner ut filmer på skiva =)

nehe om man skulle göra lite nytta kanske... se om jennifer är vaken så vi kan ta morgon cigaretten med =) och så ska jag ringa sussie med, läste grejer i hennes blogg igår som inte var alls roligt att läsa =( så måste se hur hon mår...

Nu kanske de blir bio ikväll med, vi hade i alla fall tur med vädret igen =) mamma o tomas skulle bjuda oss visst, o de tackar man ju inte nej till =)

Nu är jag röksugen...

Puss och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0