Du är det finaste som finns när allt annat här är falskt och fel

Kommit hem precis från att ha jobbat i typ två timmar... skönt me lite jobb iaf...

Helgen har varit lugn ... I fredas var vi och åt på sunrise sen hem o tittade på let´s dance och spelade lite på datorn... jossan va hos pigge o evelina... i lördas var matte och ronja och arne här... barnen lekte kurragömma och vi försökte bli miljonärer vilket vi inte lyckades med så bra =) kvällen blev lugn, drog en solning i motala och sen var vi bara hemma...
Igår var jag hos jennifer hon fyller ju 20 år i morron, grattis tjejen!!! Sen åkte vi till sunrise och åt igen, sen åkte vi hem och spelade lite dator, jossan gick till pigge igen, hon skulle busa sa hon =) mia och johan kom hit och hälsade på drack kaffe och kollade på singing bee... de kom även hit me en dammsugare, min suger ju inte, jävla skit...  så idag då jävlar ska de städas... =) ska bara titta klart på våra bästa år först, skit program egentligen men orkar inte städa just nu... Blir nog en promenad med Mia med om en stund...

min mage skriker om frukost, jag orkar inte göra någon men är väl bäst så de blir slut på tjatet!

ska ringa jennifer snart med och se vad hon sysslar med!

Jag älskar dig mer än något annat!image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0