Den Vackraste Stunden I Livet Var Den När Du Kom

Fan jag är dålig på att uppdatera mig måste jag säga! ska försöka ändra på det... =)

Jobbat hela dagen me pigge... sen var vi i en lägenhet på p-liden och hjälpte Ia och Tina... Jag skulle putsa en inglasning det är fan på liv och död alltså när de är på typ fjärde våningen...

I helgen blire lugnt, ska ut till Arne och fixa ved i morron när danne slutar jobba så vi slipper frysa =)... Sen blire väl let´s dance och  något gott o äta med...

Veckan har varit lugn, inte så värst mkt jobb men lite har de blivit... varit hos jennifer o hälsat på träffade min baby och ewe oxå... trevligt att träffas me gänget sådär och bara slappa... jennifer hjälpte mig o färga håret, har inte riktigt vant mig än men de gör jag nog snart... =)

Nästa helg blire party me anna o hennes syster, det ser ja fram emot, ska bli jävligt roligt faktiskt, blir utgång i linköping eller i mjölby haha men lutar nog mest åt linköping...

nehe nu ska ja kolla lite mer på handbollen sen ska vi duscha o kolla på efterlyst...

...Du är mitt allt och lite till...  Jag älskar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0