Äntligen helg

Fan vad jag ska sova imorron kan jag lova... om min lilla älskling oxå kan låta mig sova för alltid vid en så där sju halv åtta ligger han och tjatar o frågar om jag är vaken... men jag vill ju sova vidare, vilket ofta är omöjligt...

fick sluta tidigare på jobbet idag med, har typ inte haft något att göra på hela dagen men de är för att vi varit så duktiga resten av veckan och jobbat bort de mesta... så har fått hjälpa till lite på de andra lagren oxå... så här lugnt som runsven var idag har de nog aldrig varit...

Får se vad som händer i helgen oxå, vill hitta på nåt kul ju... men får väl se vad som händer... hoppas iaf på att brorsan o jempa kommer ikväll och hälsar på ...så kanske vi kan komma på nåt kul som vi kan göra i helgen...

väntar på att älsklingen ska komma från borghamn men är väl två timmar kvar eller nåt =( men kan ju hoppas på att de fått sluta lite tidigare idag...

nehe nu ska jag ringa jennifer och prata lite skit...  

Jag älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0