En ny arbetsvecka

Jaha då var det måndag igen med en hel arbetsvecka framför sig... känns ju sådär... hoppas på att tiden går fort tills på fredag... för då är de lön och även sill och nubbe med mina underbara <3... det blir jag baby ia mathias ulrik och sussie... det ska bli riktigt roligt, hoppas bara det är fint väder med så man kan sitta ute...

i fredas var de lugnt , tittade på film men jag slocknade redan vid halv tio tror jag hehe... och i lördas blev de lite fest hemma hos ulrik och sussie riktigt lyckad fest me massa underbara människor och massa alkohol... igår blev det en mysig bakisdag med pizza o lite annat flöt... =) var hos viktor o jennifer en sväng o fikade och tittade på klassfesten oxå... även mamma tomas och aaron var där med... jordgubbar o glass blev de, inte helt fel ;)

ikväll blire bara tv:n som vanligt på vardagarna helt underbart... inget Gotland än heller och det är hur bra som helst... så skönt att ha min älskling hemma!

Älskar dig över allt annat! Du är verkligen det finaste som finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0