Helgen...

Fan att helgerna ska gå så fort jämt.... jobba i morron igen... men det är faktiskt ett roligt jobb och skönt att tjäna pengar... älsklingen har inte åkt till Gotland heller och det är hur skönt som helst... kanske blir nästa vecka, de vet inget än men jag hoppas verkligen inte det, jag vill ha honom hemma ett tag till...

Fredags blev lugnt, fick äntligen träffa mamma som kom hem från norge efter tre veckor, verkligen saknat henne... fin ring hade hon på fingret oxå =) efter hon och bror min åkt hem så fixade vi lie mat sen blev de film och mys resten av kvällen... underbart <3

igår var mamma här igen vi var på väder en sväng men de va så jävla kalt så vi åkte hem igen...låg på gräsmattan här hemma och solade lite... även viktor och jennifer kom och hälsade på en sväng... alltid lika trevligt när de kommer folk och hälsar på =)... sen blev de mys resten av kvällen... va o hämta sussie i mjölby vid tio oxå bara...

Idag ska vi till pappa och marie o fika vid tre... viktor o jennifer kommer dit med... sen ska vi in till lilltjejan som fyller hela 9 år idag! Grattis gumman! så ska jossan åka till bulgarien imorgon med, lyckos unge, två hela veckor... så får inet se henne på jätte länge =( men sen kommer hon hit och stannar en hel vecka!

nehe nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid danneballe en stund innan vi åker till farsgubben!

Puss På Dig Och Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0