Jag är en nolla och du är min idol

Bäst att göra som    säger och fortsätta uppdatera mig =)

Har precis varit på Öb och handlat lite... en vaxduk och lite ljus och annat... Partytältet kom upp igår efter lite trassel men vi lyckades ju reda ut det oxå... tur att None  är så duktig och kunde göra nya pinnar och en sån där stjärna eftersom det hade blåst sönder lite... men nu är de uppe som sagt och fint är det!

Väntar på att älsklingen ska komma hem nu så vi kan åka till  och handla mat för ikväll och även  för lite alkohol som vi självklart måste ha... men nån  blir de inte den här gången, måste bli något  godare... =) Jag ska fan köpa en Pisang ambon idag med har varit sugen på det hur länge som helst...

Ia och Mathias har varit och köpt en ford cab idag med, ska bli fint att glida runt i=)

Nehe om man skulle ta och   te´t lite så jag är klar tills baby kommer hem...
 
Ha en underbar kväll allihopa för det ska iaf jag ha med mina underbara!!! <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0