Kom hem igen dååå!!!

Alltid lika duktig på att uppdatera mig... ska försöka bli lite bättre på det ... tror inte det är så många som läser min blogg ändå, men det är bara skönt att skriva av sig lite ibland...

Jossan har varit här en hel vecka nu, eller hon åkte hem i fredas igen... ska börja med varannan vecka nu =) det går framåt och det är hur skönt som helst... älskar verkligen den där lilla tjejen! får inte träffa henne på jätte länge nu ju, hon åker ju till bulgarien i två veckor så det tar ett bra tag innan hon kommer hit =(   förra helgen var vi på IKEA och det var inte bara en dag utan fredag lördag och söndag hehe... så nu har vi typ ett helt nytt sovrum... blev hur fint som helst verkligen! en byrå, hyllor, blommor, ramar, ljus och helt nya sängkläder och ett jätte fint snorgrönt och svart överkast =) riktigt fint och fräscht blev det...  sen handlade vi även lite blommor till köket behövdes, och älsklingen och jag kom underfund med att vi lika gärna kunde köpa plastblommor hehe, ingen av oss är ju speciellt duktiga på att  vattna ... sen köpte vi dvd hylla ett bord att ha skrivaren på och lite annat smått och gott, riktigt fint blev de här hemma iaf... trivs så himla bra här ... 

nu har älsklingen åkt till borghamn med, blir ju troligtvis gotland oxå en hel vecka, usch vill bara att han ska vara här hemma hos mig =´( men inte säkert de får åka till gotland och jobba så jag hoppas verkligen att han och matte kommer tillbaka hem i eftermiddag igen... så jag får kramas med min älskling igen... Helgen har varit helt underbar... lite fest i fredas ia mattias och bror min var här en sväng, blev en lugn kväll me lite alkohol och massa prat... o fina kort =) ska lägga upp lite sen tänkte jag, men har fel dator nu så finns inga kort på den här!  i lördas åkte vi med ia och mattias och leona till heda marken... var skönt att komma iväg lite... även fast man inte mådde allt för bra i värmen ;)... fikade lite i gräset och kollade runt lite, köpte två ramar bara hehe fast inte så mkt annat att ha...
sen åkte vi hem och tittade på film resten av kvällen, såg rocksystrar riktigt bra film måste jag säga... igår blev de oxå en dag full me filmer, sex stycken tror jag vi hann med och se =) var och tittade på ett hus också men de var tyvärr lite för litet, eller det är större än huset vi bor i nu men rummen var mindre... köket var jätte litet och så fanns det bara en toalett och den hörde ihop med sovrummet typ och de är ju inte så jätte kul kanske =) fast var världens största trädgård typ och det är ju inte dumt... men jag har övertalat min man att vi får plats med en studsmatta på våran trädgård vi har nu med hehe... men nu är de ju inte rätt väder för det heller =(

Trodde att jag skulle börja jobba idag oxå, men när jag kommer till jobbet säger dom; vad gör du här du börjar ju inte förrän på 'Torsdag, vad är det för dag att börja då? en torsdag... men men ... så nu ligger jag i soffan med en film och saknar min prins, ska ringa honom snartt tänkte jag och se ifall de kommer iväg till gotland eller inte, de kan väl åka i morron iaf, inte idag, jag vill att han ska komma hem och kramas lite till med mig... de får man aldrig nog av ;)... 

nehe kolla klart på filmen som jag drog igång och vänta på att Ia ska vakna, kanske blir linköping för hon skulle byta ett par byxor som jossan fick som var för små!   Värdelöst att klockan är så lite oxå, ingen som lär vakna på länge och jag kan ju inte kunna somna om igen... 

Älskar dig Dhaniel!

 


Kommentarer
Postat av: jenny

Det borde väl vara Leonas byxor som var för små? :P

2008-07-07 @ 11:03:57
Postat av: jennifer

jag läser alltid,jag är en trogen läsare :)

2008-07-07 @ 20:46:11
Postat av: jenny

jag läser inte! Verkligen inte!!

2008-07-09 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0