Snaaart helg =)

Äntligen Torsdag idag... jag vet inte varför men det är fan bästa dagen på hela veckan... behöver egentligen inte känna någon press att lägga sig tidigt för är ju bara en dag kvar innan helgen nu =) har längtat efter den här helgen väldigt länge nu känns det som...

Ikväll ska Mathias och Dhaniel sätta upp partytältet igen, några pinnar blåste sönder på midsommardagen halva tältet låg utanför på gatan hehe men det har min baby fixat nu på jobbet så nu kan vi sätta ihop det igen... sen i morron efter jobbet lär det bil stressigt Handla mat sen till systemet och så hem duscha o göra sig ordning  men det ska nog gå bra, bara hoppas på att jag inte är lika trött som jag brukar va efter jobbet....

Va hos Mamma och Tomas och hälsade på en sväng igår, en liten kvällsfika i gräset... mysigt värre <3

Har lunch nu en halvtimma till, är faktiskt skönt att åka hem på lunchen och bara slappa lite... alla andra åker ju oxå hem så då behöver ju inte jag sitta kvar där ensam hehe...

tittade på kopps med älsklingen igår med, vilken film... inte jätte bra kanske men den var riktigt roligt så sina ställen...

Nehe om man skulle röka te´t lite kanske... sen ska jag snart åka o jobbba igen... hade varit skönt om klockan hade varit fyra nu faktiskt så man slapp jobba mer, vill uppp till väder och bada och sola istället... jag ska fan göra en robot som kan jobba och tjäna pengar till mig, iaf när det är så här varmt så kan jag åka och bada istället =)

Älskar dig min prins <3<3<3  

Kommentarer
Postat av: jennifer

fortsätt i den här stilen..uppdatera mera :p

2008-07-24 @ 20:23:47
URL: http://jennifrdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0