Tänk om jag hade en liten liten apa

Fan vad segt det är att vakna så tidigt jämt...vaknade vid sex när älsklingens klocka ringde... sen kunde ja inte somna om. låg och drog mig en stund bara... sen upp och fixa lite tvätt och grejade lite...

ska ringa Ia snart med och se vad vi ska hitta på idag =) Vet inte vad jag skulle göra utan dig gumman! är så glad att jag har dig i mitt liv... <3

Saknar jenny något enormt oxå, saknar våra gamla tider... det var dom bästa tiderna i hela mitt liv... Får ta en lååång fika snart på lilla hem och snacka lite skit och sånt som vi är bra på =) <3... vänner som dig finns det inte många av!!!

älsklingen har inte åkt till gotland än heller, de vet fortfarande inte hur det blir... helt underbart att ha dig hemma! så ia och jag går som på nålar hemma och skickar sms och ringer stup i kvarten för att se om de fått veta något... blir de inget gotland kommer han va hemma enda tills september... visst de blir inte lika mkt pengar men va fan... skönt att ha dig hemma iaf...

saknar min mamma för jävla mkt oxå... nu är de över två veckor sen jag såg henne... hon är ju i norge med tomas och hjälper tomas son på caféet och bakar och grejar, duktig så alldeles... men på fredag kommer hon hem och då ska jag krama ihjäl henne...

nehe nu ska jag ta en cigarett och ringa och se om Ia är vaken, men de är väl ingen risk =)

nya sängen =) Nya överkastet... porrigt grönt me hotellvikning ;)

 Älskar dig!

 mina nya hyllor och ramar och ljus och grejjer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0