Tisdag

Fan Tisdagar är verkligen hur sega som helst... det finns inget jobbigare än att gå upp ur sängen då, är totalt slut och skulle kunnat sova typ 9 timmar till känns det som... men nu är iaf arbetsdagen över så bara tred dagar till innan lön och helg o lite party nu =)

Ikväll ska jag älsklingen viktor o jennifer till pappa och  marie och grilla... det ska bli fint det... hoppas på en minigolf oxå, har velat spela hur länge som helst nu, inte blivit nån gång i sommar än...

Var uppe hos ia på lunchen som vanligt... skönt att komma från jobbet en stund fakitiskt... och vi fick oss ett väldigt gott skratt oxå haha fan vilken skadeglädje =)

Jag hatar det här tangentbordet med, så nu tänker inte jag skriva mera.


Puss och God Natt Dagboken... haha

 åhhh va jag tycker om dig =)

 sexigaste bruden i hela världen, nej men i Skänninge iaf ;) <3 <3 <3

   underbara pojkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0