Without You I Wouldn´t Survive

Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera min blogg känner jag, men sitter knappt vid datorn längre... har inte riktigt tid med det... full fart dagarna igenom...

åkte till askersund och hälsade på älsklingen igår... kom hem vid tre idag och då var de full fart... handlade mat tills i morron och självklart systemet oxå... var på öb och köpte ett partytält så vi kan sitta ute i morron även fast de regnar =) ... blir bra det... så det fick ia och jag upp i ösregnet nu ikväll, duktiga som alltid =)

var i motala en sväng med och hälsade på jenny och jennifer... jenny och jag ska på takida i augusti det ska bli så underbart jävla kul... old times... och bara hon och jag!

var och tatuerade mig i onsdags med... blev skit bra =) ska göra en till på söndag, men har inte bestämt hur och var jag ska göra riktigt än men de kommer jag nog på snart...

annars har de väl inte hänt något speciellt, älsklingen och jag har de hur underbart som helst... ska bli skönt att han snart börjar jobba varannan vecka igen så han är hemma lite mer iaf...  så ska ju jossan börja bo här varannan vecka med... så skönt att allt börjar ordna upp sig nu!

nehe nu ska jag sova så det blir morgon snart så baby kommer hem... har iofs lite att fixa med innan... ia och jag ska fixa me maten så den står på bordet när dom kommer hem!

Sov gott!

älskar och saknar min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0