Du har gjort mig till världens lyckligaste

planerna blev ändrade och vem är inte mer lycklig än vad jag är =) Nu kommer allt ordna sig... börjar ju med möte om två veckor... nervös är jag men jag ska göra det jag kan för att de här ska ordna sig...

jossan kommer i helgen me hon vill ha me mig till simhallen, kanske inte jätte roligt men vad gör man inte för sin lilla tjej... =)

I fredas åkte mamma och jag och köpte gardiner i ödeshög, skit snygga jag blev helnöjd =) sen fick ewe och ja för oss att åka till ikea en sväng me, fick låna pappas bil som tur är så man slapp åka i en sunkig volvo =) Hade skit kul massa musik och mycket prat! Köpte blommor och ljus och ljusfat och massa annat blev skit snyggt här hemma, fick även ett överkast av danne i lördas, som jag tjatat =)


blev lite dricka i lördas, kändes igår om man säger så =) hade ont överallt men det hade inte bara me alkoholen att göra ;) haha... så de blev en mysig bakisdag igår med massa filmer och chips och sånt... underbart...

har jobbat ett par timmar idag... skönt att komma hem tidigt för jag är trööööttt.... tänkte ringa alfakassan nu med, se hur de går! men dom är ju som dom är så de går väl inte alls...

tänkte ju åka till jennifer o dra en solning men hon hade ju fått hoppa in o jobba, de va synd de...
ewe kommer hit en sväng senare sen hon har ju sån där praktik i skänninge o de tycker ja är bra =)

nehe kolla klart på våra bästa år sen ska jag dra igång musiken och en storstädning, fan jag städar jämt, men de är för att ja trivs så jävla bra i skänninge o i de här huset me dom här människorna, så vill bara att de ska va så perfekt som möjligt, blir ju rätt dammigt eftersom vi eldar och så...

RÖÖÖÖKA! älskar dig!


Kommentarer
Postat av: failures

Ha en trevlig eftermiddag:)

2008-03-03 @ 13:35:04
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: jeeeennifer

vad ska du gå på för möte gumman..?
och kul att allt verkar ha ordnat sig och att du mår bättre..

2008-03-03 @ 21:58:30
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se
Postat av: jennifer

ska tillägga att jag saknar dig också :/

2008-03-03 @ 22:00:30
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0