Helt galen i dig!

Veckan som varit har nog varit bland den stressigaste i mitt liv... mycket att fixa inför daniels födelsedag och vi lyckades med precis det vi hade tänkt =)

natten till torsdagen blev daniel överraskad med att hela våran bil var dränkt med glapack och tejp och toapapper haha vilken syn =) mycket folk kom det på eftermiddagen! trevligt... jag evelina och ia åkte runt typ hela skänninge och satte upp massa skyltar på daniel, pepsi 30 år och en jätte fin bild på honom =) lite snopen blev han ju allt haha...

i fredas blev de fest här... det var fan den bästa festen på väldigt länge massa folk kom det... fem stycken från vadstena kom och överraskade daniel me blommor och allers och en jävla massa sprit såklart... =) vinet var visst inte alltför drickbart =) haha...

gick senare till sunrise och sjöng lite karaoke fan gjort bort oss en del men kul som fan hade vi =) i lördas blev de i stort sett soffan hela dagen gick inte upp förrän vid tolv, skönt som fan...blev bara filmer och massa gott att äta bakishungrig som man är =)

igår åkte jag ia och mia till mormor i norrköping vid sju på morgonen, skapligt trött kan jag säga... vi städade hela hennes lägenhet fick mat och drack kaffe... hon blev så glad och nöjd... hon är verkligen världens sötaste oxå, ser ut som en liten docka =)
sen åkte vi ut till arne en sväng, skulle ju kolla på ett hus i orlunda, men de var för litet, så vi får försöka hitta ett annat som är bättre så vi kan flytta ut på landet =)
sen blev de mat hos arne sen hem till soffan och se singing bee och hide and seek...

nu kommer mia strax och hämtar mig, jobbet kallar även fast jag hade velat vara hemma hela dagen och inte göra nåt, men de blir ju pengar =)...

mamma och tomas kommer ikväll och hälsar på me, lite nervös faktiskt måste jag säga men de kommer gå bra =)

nehe borsta tänderna och göra mig klar nu då...

Helt galen i dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0