Jobb, Jobb, Jobb

Jobbade hela dagen igår och hela dagen idag... kom precis hem från runsven typ... trött som fan är jag... så väntar på att danne ska komma hem så vi kan duscha och krypa ner i sängen =)...

I helgen har de typ varit lugnt... film och let´s dance i fredas o i lördas rensade vi ute i bodarna slängde lite skit och så... blev väldigt bra måste jag säga, och väldigt gott som plats... =) sen kom Ia matte och leona hit en sväng, blev lite dricka guitar hero och massa prat... trevligt var det!
Söndagen var väldigt lugn, finaste och jag låg på soffan hela dagen typ och mia och johan kom hit och drack lite kaffe oxå och hade me sig lite tårta =) och jossan var med ia och leona, spelade fotboll och grejjade... VI satt och letade efter en bil halva dagen, hittade till slut en BMW 323 skit fin =)... så nu har vi något att åka i igen...

Har varit och handlat lite saker på biltema till bilen idag med, blev matad med mc donalds mat hela vägen hem typ, hehe gulligt så =)

På torsdag blire kalas för daniel men han vet inte om de än, blir en överraskning och de kommer bli så jävla bra =) mia och jag ska in till motala och fixa de sista i morron =)... han kommer bli sååå glad... och på fredag blire lite fest här ser jag fram emot som fan!

Ewe och jag började träna igår med, fan träningsverk idag om något kan jag säga... ska köra box med i morron förhoppninsvis bara ja får gå från runsven tidigare =) men de tror ja inte är nåra problem =)

Nehe om man skulle göra lite nytta kanske...

Jag älskar dig, mer än du anar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0