Påskhelgen

Jag är visst ganska dålig på att uppdatera mig har jag märkt, men ska försöka bli lite bättre på det!

Påskhelgen har varit väldigt slapp, skönt det... jossan har varit här... vi var på city gross och handlade i fredas efter att vi hämtat jossan och varit hemma hos pappa och marie och ätit påskmat... sen åkte vi hem och fixade o sen blev de lets dance och mys =)

I lördas gjorde vi påskmat, gjorde egna köttbullar och sånt där... så de blev riktigt mysigt =) sen kom pigge hit vi spelade lite tv spel och sånt där kul tog de bara allmänt lugnt, skönt som fan =) sen blev de tv spel till fyra på natten... iaf för pigge och finaste... jag och jossan låg och snarkade i soffan redan vid tolv  =)

Söndas var vi hos mamma och åt påskmat... det var jag daniel mamma tomas aaron viktor och jennifer... riktigt trevligt var det... viktor och aaron fick gå på skattjakt det var roligt faktiskt speciellt att höra hur insatt finaste var i att lösa alla ledtrådar åt dom... haha... sen åkte vi hem och städade och grejjade lite... spelade lite dator och så...

I måndas var pappa och svärfar här och åt pannkakor och drack kaffe... sen fixade vi me lite annat... kollade lite på film och så... sen var de ju wallander på kvällen med... det är riktigt bra att mysa ner sig i soffan till tycker jag =)

Stackars baby har ont i ryggen me så igår var vi hemma båda två hela dagen... skönt som fan... bara myste och slappade... kolla på bert och sunes sommar... men det är fan svårt att se på bert alltså för alla är så jävla fula... jag förstår inte =)

Väntar på att jennifer ska ringa snart... saknar dig som fan gumman, måste hitta på nåt snart!!! love you honey...
sen blire lite städning, sen kommer daniel och hämtar mig vid halv tre ungefär, vi ska på möte idag,. fan jag är så , men jag hoppas att de ska gå bra!

Nehe om man skulle fixa lite kanske...

Älskar dig över allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0