Skänninge Anstalten

Varit och städat me Mia på anstalten precis, tog inga tider skönt det =) vid tio kommer mia och hämtar mig igen då ska vi in till motala, hon ska träna och jag ska sola... funderar på att åka in till Mjölby och träna jag med sen... ska bara se vad ewe har för sig =)

Mamma och tomas kom hit igår, de var riktigt trevligt faktiskt, jennifer o viktor kom en sväng me, blev kaffe o guitar hero... sen brände jag en skiva till mamma oxå...

Sen hoppade vi in i duschen och myste sen ner oss i soffan och tittade på den där lilla pojken som redan väger 100 kilo, de är fan helt sjukt...

Måste hämta ved  sen när gullet kommer hem, de är lite småkallt här just nu...

Nu måste jag äta lite frukost me innan mia kommer...

Jag älskar dig mer än något annat... image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0